Pradžia Paslaugos ir kainos
Pradžia

Pasaulinė miego diena

Šiandien minima Pasaulinė miego diena, kuria siekiama atkreipti dėmesį į su miegu susijusias problemas – sutrikimus ir jų gydymą, žmonių edukavimą. Puikiai suprantame kokybiško miego svarbą, tad su jumis dalinamės keliais patarimais, kaip jį pagerinti

✅ Susikurkite malonų pasiruošimo miegui ritualą.

✅ Pabandykite paskaityti nuobodžią knygą.

✅ Jei ilgai nepavyksta užmigti, geriau atsikelkite ir užsiimkite neįtraukiančia veikla, nes nesėkmingas bandymas užmigti sukelia papildomą nerimą ir dar labiau pasunkina užmigimą.

✅ Miegamąjį įrenkite taip, kad jis būtų tamsus, vėsus ir ramus.

✅ Pastebėta, kad lengviau užmiegama ir geriau miegama ant drobinės patalynės.

✅ Miegokite apsivilkę lengvais ir patogiais drabužiais iš natūralios medžiagos.

✅ Prisiminkite, kad atsitiktinė nemigos naktis sveikatai nekenkia.

✅ Atkreipiame dėmesį, kad jei šios priemonės nepadeda užmigti – tikėtina, kad atėjo laikas kreiptis į gydytoją!

Atgal