pasirinkite miestą

Registracija
2020 Gegužė 18 Atnaujiname planinių odontologinių paslaugų teikimą!

Mieli pacientai! Informuojame, kad visi „MediCA klinika“ padaliniai atnaujina planinių […]

Atnaujiname planinių odontologinių paslaugų teikimą!2020 - 05 - 18

Mieli pacientai!
Informuojame, kad visi „MediCA klinika“ padaliniai atnaujina planinių odontologinių paslaugų teikimą! Kad galėtume užtikrinti jūsų ir personalo saugumą, laikomės visų infekcinių ligų kontrolės reikalavimų.
Prioritetas ir toliau bus teikiamas konsultacijoms nuotoliniu būdu. Kiekvienu atveju gydytojas odontologas pats spręs, ar pacientas privalo atvykti į kliniką, ar paslaugos jam bus suteiktos nuotoliniu būdu.
Tuo atveju, jei turėsite atvykti į kliniką:
• paslaugas teikiame tik iš anksto klinikos telefonu užsiregistravusiems pacientams. Klinikų kontaktai
• Prašome į kliniką atvykti likus ne daugiau nei 10 min. iki paskirto vizito laiko.
• Prašome atvykti po vieną, be lydinčių asmenų (esant būtinybei gali lydėti ne daugiau kaip vienas asmuo).
• Kiekvienam atvykusiam pacientui suteikiame būtinas asmenines apsaugos priemones.
• Mūsų personalas su Jumis bendraus taip pat apsirūpinęs apsaugos priemonėmis.
• Odontologines paslaugas teikiame valdydami pacientų srautus: atskiriame virusinės infekcijos simptomų neturinčių pacientų, vyresnių nei 60 m. ir (arba) lėtinėmis ligomis sergančių pacientų ir virusinės infekcijos simptomų turinčių pacientų srautus.
• Užtikriname, kad nesusidarytų eilės – prie kabineto gali laukti ne daugiau kaip 1 pacientas.
• Visas reikalingas odontologines paslaugas (konsultacijas, tyrimus, procedūras) teikiame vieno vizito metu.
• Po kiekvieno paciento vizito dezinfekuojame gydytojo kabinetą ir jame esančius daiktus, įrenginius, paviršius.
• Patalpose, ypač laukiamajame ir registratūroje, maksimaliai sumažinome daiktų skaičių.
Planinių odontologinių paslaugų teikimo planas